Roll Up Banner, Sistem Afisaj
Sistem Roll-Up (include: print, sistem, husa) | ||||
---|---|---|---|---|
dimensiune/cantitate | 1-3 buc | 4-6 buc | 7-9 buc | +10 buc |
Roll-up 85 x 200 cm | 130 lei | 125 lei | 120 lei | 115 lei |
Roll-up 100 x 200 cm | 150 lei | 145 lei | 140 lei | 135 lei |
preturile includ TVA 19% office@rotipo.ro |
Ce reprezinta un Roll-Up Banner ?
   Roll Up Banner, cunoscut si sub numele de Pull Up Banner, reprezinta o resursa importanta pentru oricine care isi doreste sa-si remarce produsul/produsele la diferite evenimente. Aceste sisteme de afisare pot fi folosite si pentru a avea un impact foarte mare intr-un magazin, intr-o conferinta, intr-un showroom, intr-un bar, etc.
   Folosirea unui design profesional si utilizarea  informatiilor potrivite pe un roll up banner poate genera un impact major pentru afacerea ta. Roll Up Banner-ul trebuie utilizat ca orice alta parte a strategiei tale de marketing. Ar trebui sa i se acorde aceeasi atentie, ca a unui anunt de ziar sau a unui prospect de promovare sau a unui anunt care va fi plasat la televizor sau la radio. Este o modalitate de a-ti promova marca si produsul sau serviciile pentru o audienta captiva. Astfel, este important ca designul tau sa fie eficient in obtinerea mesajului dorit. Un banner tip roll up te va ajuta sa observi si sa trimiti mesajul potrivit daca este proiectat eficient.

5 sfaturi pentru a crea un RollUp Banner eficient
1. Mentine logo-ul tau in partea de sus
Utilizeaza in partea de sus a standului sigla companiei si mesajul de baza. Este foarte important sa ai afisat mesajul principal la nivel ochilor indiferent daca acesta va fi sloganul de companie, imaginea unui produs sau site-ul tau.
2. Gandeste-te la modalitatea de citire
Consumatorii sunt obisnuiti sa citeasca informatiile de pe stand de sus in jos si de la stanga la dreapta. Tine minte acest lucru cand completezi roll-up banner-ul cu informatii. De asemenea, este important sa incluzi informatii relevante, dar la final, roll-upul nu trebuie să fie foarte "incarcat". Multe dintre informatii pot fi furnizate si prin brosuri, pliante, flyere, etc.
 3. Imagini
Daca doresti sa incluzi imagini pe standul de prezentare, asigura-te ca acestea sa fie de o calitate inalta, de cel puțin 300 DPI. Retine faptul ca prin aceste imagini trebuie sa captezi atentia oamenilor.
4. Culoare
Culorile te pot ajuta sa iesi in evidenta. Este important sa tii cont de culoarea de fundal a roll upului in raport cu textul si imaginile. Toate imaginile si textul trebuie sa fie clare si usor de citit. Culorile luminoase, cum ar fi rosu si portocaliu, pot atrage cu adevarat atentia. Evita sa folosesti impreuna galbenul si albul, deoarece aceste doua culori nu vor pune in evidenta informatiile de pe stand.
5. Datele de contact
Un ultim lucru pe care trebuie sa ti-l amintesti atunci cand realizezi roll-up banner-ul, este informatia despre detaliile tale de contact. Datele de contact vor oferi vizitatorilor informatii despre cum sa te contacteze cel mai bine, daca doresc sa beneficieze de serviciile tale sau sa afle mai multe despre un produs de-al tau. Include site-ul tau web, numarul de contact si adresa de e-mail (sau cel putin una dintre acestea). O adresa a companiei si o adresa Facebook pot fi si ele folosite pentru a oferi clientilor o modalitate de contact. Datele de contact sunt plasate de obicei in partea de jos a standului, dar nu uita sa le faci lizibile.
Â
Doar print | ||||
---|---|---|---|---|
dimensiune/cantitate | 1-3 buc | 4-6 buc | 7-9 buc | +10 buc |
Print 85 x 200 cm | 60 lei | 55 lei | 50 lei | 45 lei |
Print 100 x 200 cm | 70 lei | 65 lei | 60 lei | 55 lei |
preturile includ TVA 19% realizare design 100 lei |
Pentru alte informatii necesare, nu ezita sa ne contactezi pe adresa de mail office@rotipo.ro sau suna-ne la 0755 080 546.
Stiai ca poti folosi sistemele Roll Up si pentru lansarile de carte? Foloseste calculatorul online pentru tiparul de carte AICI.