SISTEME AFIȘAJ ROLL-UP BANNER
CE REPREZINTÄ‚
Roll-up
Roll-up Banner sau Pull-Up Banner este un sistem expozițional ideal pentru magazine, conferințe, showroom-uri, baruri, spectacole, etc.

DESIGN
Roll-up
Folosirea unui design profesional și utilizarea informațiilor potrivite pe un roll-up poate genera un impact major pentru afacerea ta. Astfel, este important ca designul tău să fie eficient în obținerea mesajului dorit. Atunci când concepi grafica roll-upului ține cont de următoarele aspecte:
Utilizează în partea de sus a standului sigla companiei și mesajul de bază. Este foarte important să ai afișat mesajul principal la nivel ochilor indiferent dacă acesta va fi sloganul de companie, imaginea unui produs sau site-ul tău.
Consumatorii sunt obișnuiți să citească informațiile de pe stand de sus în jos și de la stânga la dreapta. Ține minte acest lucru când completezi roll-up banner-ul cu informații. De asemenea, este important să incluzi informații relevante, dar la final, roll-upul nu trebuie să fie foarte "încărcat". Multe dintre informații pot fi furnizate și prin broșuri, pliante, flyere, etc.
Dacă dorești să incluzi imagini pe standul de prezentare, asigură-te ca acestea să fie de o calitate înaltă, de cel puțin 300 DPI. Reține faptul că prin aceste imagini trebuie să captezi atenția oamenilor.
Culorile te pot ajuta să ieși în evidență. Este important să ții cont de culoarea de fundal a roll-upului în raport cu textul și imaginile. Toate imaginile împreună cu textul trebuie să fie clare și ușor de citit. Culorile luminoase, cum ar fi roșu și portocaliu, pot atrage cu adevărat atenția. Evită să folosești împreună galbenul și albul, deoarece aceste două culori nu vor pune în evidență informațiile de pe stand.
Un ultim lucru pe care trebuie să ți-l amintești atunci când realizezi roll-up banner-ul, este informația despre detaliile tale de contact. Datele de contact vor oferi vizitatorilor informații despre cum să te contacteze cel mai bine, dacă doresc să beneficieze de serviciile tale sau să afle mai multe despre un produs de-al tău. Include site-ul tău web, numărul de contact și adresa de e-mail (sau cel puțin una dintre acestea). O adresă a companiei și o adresă Facebook pot fi și ele folosite pentru a oferi clienților o modalitate de contact. Datele de contact sunt plasate de obicei în partea de jos a standului, dar nu uita să le faci lizibile.

Sistem Roll-up 85 x 200 cm
prețurile conțin TVA 19%
Sistem Roll-up 100 x 200 cm
prețurile conțin TVA 19%